Home » Volkswagen

Noul Touareg offroad – Gaseste un drum acolo unde nu sunt sosele

15 June 2010 No Comment

Touareg se confrunta cu orice teren: ca masina de off-road, invinge cu usurinta pantele cu unghi de inclinare de pana la 45 de grade, sau vadurile de apa cu adancime de pana la o jumatate de metru.

Se acomodeaza cu orice nivel.
Cu ajutorul suspensiei pneumatice si a reglarii dinamice cu senzori a amortizoarelor, trenul de rulare face fata cu usurinta oricarei gropi din asfalt si fiecarei denivelari. Reglarea nivelului asigura adaptarea la cele mai diferite situatii de mers. Pot fi selectate manual patru trepte, Touareg putand fi ridicat cu pana la 140 milimetri. Astfel, garda la sol poate fi foarte simplu inaltata pana la 300 milimetri, pentru situatii extreme de off-road.

Este in elementul sau.
La pescuit cu Touareg? Nicio problema. Noul Touareg nu se teme de apa: in functie de dotari, dispune de capacitatea de a trece prin vaduri de apa cu o adancime de pana la 580 mm.

Are nevoie de provocari.
Nicio panta nu este prea abrupta. Nicio groapa nu este prea adanca. Touareg face fata unghiurilor extreme de pana la 30 – fara ca parti ale caroseriei sa atinga solul sau fara ca partea frontala sa se loveasca la urcare.

Este de imbatabil.
Chiar si in pozitii inclinate, da dovada de tractiunea ideala, in conditiile unei inclinari laterale de 35 de garde. Deosebit de practic: poate fi virat si manevrat pe aproape orice fel de panta.

Se impune.
Nimic nu poate sa-l opreasca asa usor. Fie denivelari de teren sau varfuri de pante: Touareg trece fara probleme chiar si de denivelari sau de obstacole mai mari. Unghiul de rampa poate sa ajunga pana la 27, fara ca Touareg sa atinga solul.

Sursa: Scorpion / Dan Stefan

Leave your response!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.